1/26/2013

Kahdeksan satunnaista

Outojen faktojen kertomiseen liittyvät haasteet ovat hauskoja, joten oli kivaa huomata, että minulle oli sellainen myönnetty Polka Dot Cookie -blogissa. Haasteen tarkoituksena on nostaa esiin blogeja, joilla rekisteröityneitä lukijoita on alle 200. Haasteeseen kuuluu, että ensin kerrotaan kahdeksan satunnaista faktaa itsestä ja sitten haastetaan kahdeksan muuta blogia mukaan. Omat kahdeksan satunnaista faktaani tulevat tässä:

1. Tykkään enemmän festareilla ja muissa tapahtumissa työskentelemisestä kuin vain vieraana käymisestä. Ehkä se johtuu siitä, että silloin ei tarvitse jonottaa vessaan tai maksaa ruuasta... No ei sentään, kyllä siinä on monia muitakin hyviä puolia, kuten kivat festarituttavuudet. Suosittelen!
2. Olen asunut jo kahdeksassa eri osoitteessa.
3. Nimimerkkini Sisko on väännelty ja käännelty versio Sirkusta, joka on kaverini minulle lapsena antama lempinimi.
4. En pidä talviurheilusta. Luistelu ja varsinkin hiihtäminen on kurjaa puuhaa. Tulee kylmä ja varusteet hiertää. Lumi tunkee lahkeista sisään. Ei oo mun juttu.
5.  Minulla on järjestyksenvalvojakortti ja olen jo tehnytkin ensimmäisen järkkärikeikkani viime vuoden loppupuolella. Keväällä olen taas menossa ainakin yhteen tapahtumaan järkkäriksi.
6. Tykkään dyykata, eli löytää roskiksista käyttökelposta tavaraa. Yleensä nämä tavarat ovat vain aikakauslehtiä, mutta olen löytänyt myös rihkamakoruja ja tuolit, joita katselisin joku päivä mielelläni omassa keittiössä. Ruokaa en dyykkaa, siihen vedän rajani!
7. Minulla on ollut vuoden 2011 keväästä asti sidecut, eli toiselta puolelta siiliksi ajettu pää, mutta nyt kasvatan siiliä jo toista kertaa pois. Edellisen kerran kasvatin sen muutaman sentin pituiseksi, jotta se sopi paremmin vanhojentanssikampaukseeni. Jälkeen päin ajateltuna olisin ihan hyvin voinut laitattaa sidecutiin sopivan kampauksen.
8. Olen melko hyvä "en ole koskaan..."-pelissä.

Pitkällä matematiikalla osaan laskea että 5 ≠ 8, mutta haluaisin siltä haastaa tähän mukaan juuri nämä blogit. Kirjoitin tämän postauksen aiemmin, mutta koska jätin sen julkaisematta, ehtivät loput listalla olleet blogit saada saman tunnustuksen...

Made by Heidi
Hilpeä villapaita
Monsterikakku
Vinksallaan
Fighting the seams

Psst. Tuli muuten tuosta nelosesta mieleen tämmöinen:


Taisin olla pikkusen turhautunut talveen. Tämän tekemiseen tarvittiin tunti aikaa, kaksi ämpärillistä vettä ja yhdet märät lapaset. Lumi oli vääränlaista lumipallojen tekoon, joten jouduin vähän huijaamaan. Vasta loppua kohden sain lumen ja veden suhteen sopivaksi ja lumipalloista tuli valkoisia, eikä harmaita jääkokkareita.

Kevät ja kuivat jalkakäytävät tänne, jooko?

2 kommenttia:

  1. Hirmuisen kiva haaste, satunnaisia faktoja on hauskaa keksiä sekä lukea. Kiitos! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva että tykkäsit! Jään odottelemaan sun vastauksia. :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.